Tuesday, January 18, 2011

:p Tenaga Pengajar :p

mAcam MAna nk mula eH?
ok..
Firstly... ada sorAng cikgu neh...
fRom the first claSS lg dea dah wat aku ase bebal ngaN dEa...
EEee... mmg agaK sengal la...

aT my tought, dea seorang yG mmg ego..
seoRG yg Mmg haTY batu..
Susa Bawa biNcang LagEE..
paStu TerLampaU teRikaT dGn ProcudeR..

BenDe Yg MasaLaH Bg DeA Yg x daPat aKU timA.
ShouLd I sTory?? hahA NoneeD Kod..
CmE nA caKap yanG
HaL rEmeH DeA maRah MelamPau LaMPaU..
AgaK beBal Jga AKu WAlaupN AKu x KeNa..
PeriT Spe Yg TriMa..
Aku UCaP TakziAh kaT koRang.
haha..

Conclusion
org macam ni x leh dibiarkn menjadi seorang pemimpin...
terlalu ego... so ianya akan menjatuhkan rakyat sendiri..
manusia x perfect..
ada yg maju (normal)..
ada yg telepas ke belakang..
ada yg terlalu kedepan..
so, org yang terlalu kedepan ni yg jd masalah...
sebabnya ego lah!
cita2 terlalu tinggi...
terlalu complicated...
so just nk pesan kat golongan ni..
ingat kat org belakang n
bersyukur lah dengan hidup yg berada di depan org lain..

No comments:

Post a Comment